We zijn trots om het jaarverslag van SCOH voor 2023 met je te delen. In 2023 zijn wij gestart met een nieuwe strategische koers tot 2030.
Bij SCOH houden we van een mooie band tussen de scholen en hoe deze samenwerking iedereen laat groeien. Een goed voorbeeld?
Een mijlpaal is bereikt: de 100ste deelnemer van SCOH in Heel Holland Leert! In april nam de 100ste deelnemer van SCOH deel aan Heel Holland Leert.
Marokkaanse donuts, briwats met kip en barrir: basisschool de Ontmoeting en de Oranje Nassauschool vierden samen het Suikerfeest. De basisscholen ontmoetten elkaar, deelden gerechten en leerden elkaars tradities.
Expeditie Kansrijk Organiseren! Op donderdag 14 maart organiseerde onze werkgroep Kansrijk Organiseren een bijzondere studiedag voor o.a. onze (adjunct)directeuren en leden van het MT.
Met maar liefst 20 enthousiaste ICT-coördinatoren, is het Leernetwerk ICT op drie dagen studiereis geweest naar Londen. Samen hebben zij de Bett Show bezocht; 's werelds grootste educatieve technologiebeurs.
Wij zijn ontzettend trots om te mogen verkondigen dat Shanté Modeste, onderwijsassistente bij de P. Oosterleeschool, haar eigen kinderboek heeft geschreven. Een grote droom die voor haar uitkomt!
Den Haag, 24 januari 2024 — Gisteren, op woensdag 24 januari, was een gedenkwaardige dag voor kindcentrum Da Vinci. De wethouder Hilbert Bredemeijer heeft samen met Rudmileen en Ayat de prachtige nieuwe schoolbibliotheek officieel geopend.
Een strategische koers tot 2030. Die heeft SCOH opgesteld met medewerkers, kinderen, ouders en externe partners.
Onze projectgroep "Kansrijk Organiseren" vierde onlangs haar eerste jubileum. Kansrijk Organiseren is ontstaan vanuit de urgentie om het lerarentekort aan te pakken.
Op 28 oktober was het schoolkoor van cbs De Vliermeent onderdeel van een concert met als thema “Filmmuziek”.
Alisha Chandoe is een gepassioneerde coach bij vijf peuterscholen van SCOH en gedreven door haar liefde voor kinderen en hun ontwikkeling.
Leerkrachten en begeleiders hebben behoefte aan meer kennis over hoogbegaafdheid. Op deze manier kunnen zij deze groep (zorg)leerlingen beter begeleiden. Richard van den Berg, van de Leyenburgschool, weet dat als geen ander.